Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou měsíčně.
Jak reklamovat vadu výrobku?
Může se stát, že se ve výrobě něco nepovedlo. My se však budeme snažit, abyste i přesto byli spokojení.
Níže uvádíme pár bodů vedoucích k Vaší spokojenosti při reklamaci vady zboží.
Co je třeba udělat na Vaší straně?
- Vyplnit Reklamační formulář, který si můžete stáhnout ve Wordu či v pdf.
- Vložit vyplněný formulář k reklamovanému zboží. Nemáte-li možnost tisku, stačí formulář vyplnit a poslat emailem na info@jkapparel.cz.
- Řádně zabalené zboží odeslat (na vlastní náklady) na adresu: J&K Apparel Komenského 307, 509 01 Nová Paka.
Jak bude postupovat J&K Apparel?
- Potvrdíme Vám, že jsme zboží k reklamaci přijali.
- Budeme komunikovat způsob vyřízení reklamace s dodavatelem a průběžně Vás informovat.
- Reklamace bude vyřízena jedním z následujících způsobů:
- zboží bude opraveno,
- opravené zboží zašleme my (případně dodavatel) na Vámi udanou adresu ve formuláři.
- Bude rozhodnuto o výměně za nové,
- nové zboží zašleme my (případně dodavatel) na Vámi udanou adresu ve formuláři.
- Bude rozhodnuto o vrácení peněz (pokud není nové zboží dostupné),
- vrátíme Vám částku odpovídající dané položce na vystavené faktuře.
- zboží bude opraveno,
- O způsobu vyřízení reklamace Vás budeme informovat.
- Bude-li třeba, spojíme se s Vámi..
Pokud si chcete přečíst více, řídíme se Reklamačním řádem.
Postup můžete konzultovat na telefonu +420 771 211 273 nebo emailem info@jkapparel.cz