Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9:30-16:00 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
19.07.2022
Slevy až 30% na letní šaty!
Léto je v plném proudu, ale na slevy šatů je ta pravá doba vždy! Podívejte se, jaké zlevněné šaty máme v nabídce. Dále jsme také nafotili sukně z naší... číst celé
15.03.2022
První čtvrtletní výtěžek z prodeje Handmade produktů
Za období 15.1.2022 - 15.3.2022 jste nákupem produktů z naší dílny JK Apparel darovali útulku v Nové Pace 1806,-  Děkujeme! Více informací zde.    číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou měsíčně.

Nejčastější dotazy

Jak rychle zboží dostanu?

Naši partneři obvykle doručují během 1-2 pracovních dnů

99% objednávek balíme v daný den a objednáváme svoz PPL (vyzvednutí zásilky řidičem ve stejný den, je možné pouze při objednání svozu do 10:00), při objednání ve dnech pondělí až čtvrtek, zásilku obdržíte tedy do dvou dnů. 

Doprava přes Zásilkovnu funguje na podobném principu s tím rozdílem, že zásilku podáváme ihned po zabalení a objednání přepravy.

Pokud objednáváte na konci týdne ve dnech pátek až neděle, zásilku obdržíte v pondělí, respektive v úterý následující týden.

Jak funguje platba předem (mimo platební bránu)?

Po dokončení objednávky obdržíte její potvrzení, které obsahuje informace k platbě - číslo účtu, do variabilního symbolu uveďte číslo objednávky. Do poznámky můžete navíc uvést Vaše jméno pro rychlejší identifikaci objednávky. 

Platba mimo platební bránu znamená, že ji odesíláte přímo na náš účet, nikoliv na účet zprostředkovatele, který Vás propojuje do Vašeho internetového bankovnictví.

Jak funguje platba předem přes platební bránu (kartou nebo na účet)?

Zvolíte-li po dokončení objednávky platbu kartou VISA či MasterCard anebo platbu předem na účet přes vybranou banku, přesměrujeme Vás na platební bránu, kde budete moci platbu provést. Platební brána je otevřená pouze po určitou dobu (dle podmínek vybrané banky), proto je platbu potřeba provést hned po objednávce.

Co dělat v případě, kdy platba přes platební bránu z jakéhokoliv důvodu neproběhne?

Můžete postupovat takto:

     a) přímo na náš účet uvedený v kontaktech. Do variabilního symbolu uveďte číslo objednávky a do poznámky můžete navíc uvést Vaše jméno pro rychlejší identifikaci objednávky. Tato varianta je také bez poplatku.

     b) Dát nám informaci o změně platební metody na dobírku (je zpoplatněna).

A pokud si nevšimnete, že platba neproběhla, po určité době Vám zašleme informaci, abyste platbu prověřili a dohodneme se, jak budeme postupovat.

Co je to platební brána?

Platební brána je speciální aplikace, která umožňuje rychlé, bezpečné a jednoduché placení na internetu. Provozovatelem platebního systému je společnost licencovaná Českou národní bankou a řídí se jejími regulacemi. Platební brána splňuje příslušné bezpečnostní standardy a využívá moderní bezpečnostní systém 3D Secure pro platby kartou. Platební brána umožňuje placení kartami VISA a MasterCard anebo platby přes internetové bankovnictví.

Kdy odesíláte zboží ?

98% objednávek obdržených a uhrazených (vč. dobírky) do 10:00, odesíláme v daný den. PPL Zásilku vyzvedne v ten samý den, pouze pokud se svoz objedná do 10:00. Pokud zvolíte Zásilkovnu, podáváme zásilku ihned po zabalení a objednání přepravy.

Při platbě předem (mimo platební bránu) zboží odesíláme po obdržení platby na účet. Naše banka příjímá okamžité platby, takže často objednávku zpracováváme v ten samý den.

Při platbě přes platební bránu (kartou nebo na účet) zboží odesíláme po potvrzení platby poskytovatelem platební brány.

Při platbě dobírkou zboží odesíláme po obdržení objednávky.

Zásilka přišla poškozená, co dělat?

Vyhodnoťte, nakolik je poškození obalu velké a podle toho se rozhodněte, zda zásilku převezmete. Případně může být zásilka v náhradním obalu, což by znamenalo, že originální obal byl hodně poškozený a doručovací firma jej přebalila. V takovém případě je bohužel velká pravděpodobnost, že zboží uvnitř bude poškozené.

Pokud tedy máte podezření na poškození obsahu zásilky, raději ji nepřebírejte (doručovací firmě - kurýrovi sdělte, ať ji vrátí odesílateli) a kontaktujte nás - viz. záložka Kontakty. Jakmile se zásilka dostane od přepravce zpět k nám, budeme situaci ihned řešit a Vás iformovat o jejím průběhu.

Zboží má vadu, jak postupovat?

V záložce Reklamace naleznete informace, jak postupovat. Je to opravdu jednoduché a můžete se spolehnout, že ji budeme řešit.

Co znamená odstoupení od smlouvy?

Jinak řečeno, máte dle zákona možnost vrátit zakoupené zboží do 14 dnů. Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu.  Více informací naleznete v Obchodních podmínkách.

Co je to Zásilkovna?

Zásilkovna poskytuje síť různých prodejen a provozoven, které mají zasmluvněné, pro účely vyzvedávání či podávání zásilek. Vybrat si můžete z tisíců míst - možná máte nějaký obchod za rohem anebo má otevřeno déle než pobočka např. České Pošty anebo je tam prostě odbavení rychlejší :-) Zásilkovna je přímý konkurent např. Balíkovně od České Pošty.

Více informací lze nalézt přímo na stránkách Zásilkovny.

Kdo jsou Vaši dodavatelé?

Mezi naše partnery řadíme ty, kteří jsou otevřeni novým trendům, mají nápady, není jim lhostejné životní prostředí a dbají na kvalitu použitých materiálů i samotného provedení. V neposlední řadě se zaměřují na zdravé provedení výrobků. Jsme rádi, že Vám kromě zahraničních značek můžeme nabídnout i ty české.

Jak reklamovat vadu výrobku?

Vadu výrobku lze jednoduše reklamovat za použití formuláře, který i se všemi informacemi naleznete zde.

Jak odstoupit od smlouvy?

Pokud se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy, postupujte dle informací zde.

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za měsíc.

           

Kamenná prodejna
Adresa provozovny:
Komenského 307
509 01 Nová Paka
Otevírací doba provozovny:
Pondělí - Pátek:
9:00-13:00,13:30-17:00
Sobota:
9:00-11:00
Neděle a svátky:
ZAVŘENO

 

 

 

Provozovatel
Sídlo:
(pouze fakturační adresa)
Kateřina Hönlová
Petra Bezruče 1865
509 01 Nová Paka
Česká Republika

Identifikační údaje:
IČ: 11706651

Bankovní údaje:
Bankovní spojení: 123-4762780267/0100
IBAN: CZ0601000001234762780267
 

 

 
Kontakt
Logo
J&K Apparel
Katka
Katka
(Po-Pá, 9:30-16:00 hod.)
jkapparel.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz